jojjoangel.blogg.se

Studenten 2013

Kategori: Allmänt

Tog studenten idag. och så här såg min dag ut idag på studenten.
gick upp klockan 6 gjorde mig i ordning tog på mig mina studentkläder och sen skulle ja till min kompis för jag skulle vara där vid 7 så vi drack champagne fast alkoholfritt.
jag åt ingen studentfrukost för när man skulle gå upp för trappan luktade inte något gott. Och sen skulle alla ta foto. (gruppbild) och alla var i där idag. vi brukar inte vara så många annars.
och sen skulle alla signera sina studentmössan men jag och min kompis ville inte så vi slapp. och sen så skulle vi få betygen. det va nervöst och gå upp på scenen. och på scenen när dom delade ut betyg ropade dom upp namnen på var och en. och de va jobbigt när jag själv skulle gå till mina mentorer och få mitt betyg, och man skulle krama dom oxå inför alla folk. och sen när vi skulle gå ner på scenen så var jag tvungen gå ner först. och det gjorde det dubbelt så jobbigare men jag klara det ändå. För när vi hade genrep innan studenten så gick inte jag först ner. då var det någon annan. dumma folk som gör så jag va tvungen gå ner först.
då syns man mer oxå när den går först. därför jag inte ville det. satt bara och tänkte på det hela tiden. men det hjälpte inte.
och sen skulle man springa ut men jag o min kompis sprang inte vi var dom enda som gick i våran klass. hon och jag gick sist. 
sen var dagen äntligen över. men folk kom ju hit till mig asså lägenheten där jag bor men  dock så kom inte  många det var ju skönt för mig att det var bara några få som kom.
kan visa lite bilder på  vad jag fick och så. och jag tänkte inte visa en bild på mig i student klänning. kanske någon annan dag jag kommer visa den.
en sak jag ska aldrig mer gå upp på en scen inför många personer. . jag vet inte riktigt hur många det var men kändes som tusen personer.
Det var allt för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: