jojjoangel.blogg.se

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hade en sån dag idag man skulle göra massa saker med klassen men jag ville inte vara med så jag slapp,tur för mig och jag och min  kompis gick runt lite och sen så skulle man fika med klassen men det gjorde inte min kompis och jag heller våran fotolärare gick förbi oss när vi skulle in till skolan och fråga om vi ville ha festis men det var en konstig smak på festisen,  Och vi två slutade tidigare än dom andra  för att sitta där i skolan och inte göra någonting kändes för långtråkigt så min kompis bestämde att jag fick åka för vi trodde inte läraren skulle märka om vi gick. men han märkte det. men det gjorde inget.
nästa gång stannar jag hemma om det blir en sån dag igen på mitt fjärde år. Det var allt för mig idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: